Apakah Keadaan Blog Saya?

MEMBER TESDEC

MEMBER TESDEC
Netwoking Security

DKE6S1 2009 PSMZA

DKE6S1 2009 PSMZA

Jamuan DKE5 S1 2008

Jamuan DKE5 S1 2008

masa ni baru sampai kat tempat jamuan.....
Biding yang ambil gambar..
i 'm ninja ^_^

masa ni tengah hidupkan api untuk panggang ayam...
Faiz jangan kusyuk sangat( pakai spec) nanti asap masuk dalam mulut..

zuan x sabar nak makan..
jaga-jaga pencuri ada,
abang joo suka curi ayam panggan
curi ayam muka x salah..^_^

aaa....ni la Bidin

amboi amboi orang lain susah payah panggan ayam, korang senang je relaks kat sini ye....bile masak makan Ooo
abang long siap nak tidor lagi^_^

aziz: oi kau ape hal x puas hati ngan aku ke??
aku beri sebutir kan.
kimi: aku cocok mate mg ngan kayu ni baru mg tahu..

hello mak... Apih sihat je... ni tgh ada jamuan kelas ni...
oi mamat mg buat ape tu...ish ish

senyum lan orang nak ambik gambar ni...hehe
ceh lan malu malu plak....cehh..
jangan angkat tinggi sangat kaki tu nanti tercabut susah

ijan x sabar nak makan sampai terliur.....orang lain susah2 dok panggan nak makan hehe..
yang cam ninja tu aku la tu^_^

sarjan (bju merah):: ahhh!!! asap ni aku makan kan bru tau
jaga2 org curi ayam ada..
abg joo tukang letak.. letak 5 angkat 3....2 dlm mulut hehe

aduh2 panas .. fuhh!!@ aku ingat aku kebal..
sumayyah mengibas dengan penuh tumpuan supaya ayam cepat masak...i_i..

kesian kawan kite sorang ni...
dia mengalami simpton pelik..
dia sangka diri dia ninja walaupun dia tahu semua tu bodoh
ish ish...saya dengan biding

air air, mana air... ahhh lega
pedas pedas....
jambu minum air

Kebanyakan ayam
panggang hangus >_<
Ooo...Bidin ambik doh

masing2 x sabar nk makan

haha....lepas makan, sesi bergambar pula

lihatlah betapa gembiranya mereka

lari2...orang mengamuk

haha...Gimie

senyum.........

Tengok YUYU nk tidor doh

ombok besar kat blakang

sebelum pulang
katakan kejuuuuuuuuu

mama kami (PA) dan cik julia...^_^

Dah nak balik dah... tengok muka masing2 hitam kerana semangat panggang ayam tak pernah luntur. Kat belakang ombak sangat besar...bahaya

Iklan Coki-Coki

Kesian kawan aku yang sorang ni,
dia alami simpton yang pelik beberapa hari ni,
dia sangka dialah yang layak untuk iklan coki-coki...ish ish...

5 comments:

Anonymous said...

hahaha suke2...
love you all dke

:: Bu Boyz :: said...

the last pic... funny... tergelak ku sorang sorang...

Doo@Patah said...

haha...kawan sye sorang ni memang cam tu...
trimaksih krn komen BuBoys

Dauh said...

"dia sangka diri dia ninja walaupun dia tahu semua tu bodoh" hahaha

Doo@Patah said...

Dauh:...hahaha..itulah hakikatnya...