Apakah Keadaan Blog Saya?

MEMBER TESDEC

MEMBER TESDEC
Netwoking Security

DKE6S1 2009 PSMZA

DKE6S1 2009 PSMZA

Hari Raya Korban 2008

Pada hari raya korban yang lalu, saye dan kawan - kawan sempat la makan sup tulang...
tapi saya kurang sikit dengan sup ni...tahun 2008 datuk saya buat korban...dia korbankan lembu kesayangannya...dan hari raya korban juga mengingatkan kita kepada Nabi Ibrahim dan anaknya Ismail...ingat lagi kan...hehe ini adalah gambar yang diambil semasa lembu datuk saya dikorbankan...


Ha..tu Pak Warid... pegang kuat2 nanti lari plak lembu ni


Haha...Bomik(baju merah) tengok saje x jadi Mik...
lapoh ar skit2 sorang


susah jugak nk lapah kulit lembu ni


tiada komen


Bomik membuang perut
dengan bhati2


Mi suke..tolong gok pegang


berhati2 dengan perut tu


itu atuk sye...dia pun x sampai
hati tgk lembunye disembelih


slpas habis lapah..
daging dibahagikan kepada
orang kampung


setiap orang dapat 1kg


time nilah bdak suke ria


hujan mula turun dah...lebat la jugak


Mi ngan Abg Janie khusyuk
membelah daging..


mlam Hari Raya Haji...
sepupu sye buat cukur kepala
anaknya...
sup tulang la...


Ha...begitulah kisahnya mase hari raya haji 2008...
dalam banyak tahun, thun nilah bermakna
sbb semua sanak saudara pulang
LOVE YOU ALL





No comments: