Apakah Keadaan Blog Saya?

MEMBER TESDEC

MEMBER TESDEC
Netwoking Security

DKE6S1 2009 PSMZA

DKE6S1 2009 PSMZA

Perjalanan Pulang Dungun-Terengganu


Pada hari khamis yang tidak berapa cerah cuacanya, saya dan kawan-kawan pulang ke kampung halaman masing-masing sebab dah nak cuti. Tapi hari tu hujan, kami tetap nak balik nak bersama keluarga. Sebenarnya ia satu pengalaman menunggang motosikal dari Dungun-Terengganu dalam keadaan hujan, basah, tanpa baju hujan, sejuk, kenderaan besar, dan semangat. Inilah gambar yang diambil dalam perjalanan tersebut....semuanya peristiwa



Haa..ni Mamat, mase ni tgah
nak pegi kelas

Dlam 3 tahun blajar nilah
kali ke 1 naik bas sekolah
pegi kelas

sjukkkkk.....

Suka ngat dia...
kat luar hujan lebat

maaf, gambor blur sikt

best jugak naik bas skolah ni

Fifi...jauh tmenung

Ha..ni Kimi, mase ni
dah nak balik kelas

best x naik van ni??

Dah nak sampai kat rumah
sewa dah

mase ni naik motor,
hujan lebat ni

syapiq kat depan tu

haa..buka cermin topi
keledar baru napak jelas

motorku,... memang bahaya
naik motor tengah
hujan ambik gambar

TV Bidin depan tu...
kene tinggal sokmo

Hok ni Bidin..huhu

Mamat....abih basah

Syapiq.....80K/J

Firdaus...orang panggil jambu...

Fifi....

Hujan sudah reda sikit...

6 buah moto....skali ngan saya

Alamak hujan balik...
lebatnya...

Hahaha....begitulah kisahnya balik kampung kalu hari hujan..
tapi best jugak dapat pengalaman..huhu...
sampai je saye kat rumah...apalgi, kene marah la
buat apa balik kalu hujan, nanti demam, kata mak saye..
huhu

7 comments:

Anonymous said...

huhu

Anonymous said...

macam citer dak darjah satu...mak marah blik mase ari ujan...kuikuikui....

Anonymous said...

cite ke ape ni

SuFy said...

heee.lawok eh...

wanhamery said...

ooo...bwk moto main hp yer...

joegrimjow said...

balik kg....

Doo@Patah said...

hehe....trima kasih krn komen...